• Stepper skośny z linkami

Symbol: 5901785362473A
Brak towaru
99.00
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 4 dni
Cena przesyłki 5.99
Odbiór osobisty 0
Paczka w RUCHu 5.99
Kurier DPD 12.99
Paczkomaty InPost 13.99
Poczta Polska 16.99
Za pobraniem - Kurier DPD 19.99
Dostępność Brak towaru
EAN 5901785362473A

STEPPER SKRĘTNY Z LINKAMI

 

Praktyczny, bardzo łatwy w użyciu przyrząd do ćwiczeń w domu - stepper skrętny z linkami. Stepper  posiada wbudowany komputer. W zestawie linki, wspomagające pracę górnej partii ciała podczas ćwiczenia nóg i dolnej części sylwetki.

Stepper pracuje na dwóch płaszczyznach:

1 - góra-dół
2 - na zewnątrz i do środka


Wystarczy ok. 15-30 minut ćwiczeń 2-4 razy w tygodniu, aby spalić zbędną tkankę tłuszczową, wzmocnić swoje mięśnie, stawy oraz poprawić ogólną kondycję!


Stepper jest solidny, posiada mocną i stabilną konstrukcję. Stepper pozwala utrzymać dobrą kondycję fizyczną, rozwija mięśnie brzucha i nóg (ud, łydek, pośladków). Sprężyste linki do trzymania pomogą w ćwiczeniach, małe rozmiary pozwolą natomiast na łatwe przechowywanie.

Największą zaletą steppera jest to, że 15 minut stepowania jest równie efektywne dla układu krążenia, jak pół godziny biegu. To idealne rozwiązanie dla osób, które nie przepadają za bieganiem lub wolą ćwiczyć w domu.

Stepper nie obciąża kręgosłupa i stawów. Ćwiczenia poprawiają sylwetkę, można zauważyć zwiększenie wydolności oddechowej. Łydki, uda i pośladki szybko nabierają kształtu, redukuje się tłuszcz i cellulit. Stepper jest genialnym urządzeniem do ćwiczeń aerobowych.

Komputer steppera, nieużywany wyłącza się sam po 4 minutach, w celach oszczędzania energii. Przytrzymując dłużej przycisk na komputerze można zresetować zliczone wyniki.

Funkcje:

Komputer zlicza czas ćwiczeń, liczbę pełnych powtórzeń ("stepów"),liczbę powtórzeń na minutę, ilość spalonych kalorii. Tryb wyświetlania zmienia się krótko wciskając przycisk na komputerze.

 

Jak używać steppera:

1. Ćwiczenia mięśni tylnej części ud (grupa mięśni kulszowo goleniowych): wystarczy wykonywać "stepy", będąc lekko odchylonym do tyłu, na lekko ugiętych kolanach. Przód ud będzie pracował ciężej przy ruchach głębszych, a przy płytszych bardziej pracują łydki i pośladki.

2. Ćwiczenia mięśni pośladkowych: aby pobudzić te mięśnie podczas korzystania ze steppera, należy wysunąć stopy z pedałów steppera do połowy przy jednoczesnym utrzymywaniu prostej sylwetki

3.Ćwiczenie mięśni łydek: wystarczy wykonywać "step" wspinając się cały czas na palcach

Waga steppera: ~7,5 kg
Maksymalne obciążenie: do 100 kg
Zasilanie: 1 x AAA (w zestawie)

W zestawie:

* stepper
* 2 linki

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie